top of page

Snack gustos cu ciocolata sarata

Heeey!


Nu am mai scris de suuuper mult timp pe blog si imi pare asa rau! S-au intamplat atat de multe chestii si am vizitat atat de multe locuri tari, ca nici nu am apucat sa vi le spun cat au fost calde!


O sa recuperez. Promiiit !


Acum, ca sa va spun cum am ajuns sa compun snack-ul asta minunat - am fost la Mega si am dat 10 lei - da, 10 lei - pe un baton de ciocolata mic, cu arahide, totu super natural. Si am luat doua - nu pentru ca aveam febra shopping-ului de hrana, ci pentru ca celalalt era cu baza de caramel si .... siiiiii pentru ca - asta m-am autoconvins ca era motivul - voiam sa fac si eu acasa. Na. Asta era. Asa ca am facut...in cele din urma :D


 

Ta-daaaaam:


Snack gustos din ciocolata sarata

Ai nevoie de:


  • Ciocolata amara (cat vrei tu de amara - indicat este sa nu contina prea mult zahar)

  • Arahide

  • Miere

  • Sare grunjoasa

Topesti ciocolata la bain-marie, o torni intr-o forma in care ai asezat hartie de copt. Cat ciocolata este inca, calda incepi sa asezi arahidele pe care le-ai trecut inainte prin miere (incearca sa nu lasi prea multa miere pe ele, astfel se va scurge si va arata destul de scarbos).

Presari cata sare vrei tu.

Bagi la frigider.

Iti amintesti ca este la frigider si cand se intareste o tai cu grija si o manaaaanci !!!


OMNOMNOM


Enjoy siii daca o incercati, poate imi arati si mie ce a iesit! Pe Facebook sau Insta'!

 


You Might Also Like:
bottom of page