top of page

L-am lasat pe iubitul meu sa ma tunda

Guyzz, care-i treaba?


Am zbughit-o acum de pe terasa, ca sa va mai scriu putin!


Cum sunteti si cu ce va ocupati timpul in perioada asta de #carantina?


Suntem si noi bine, fiecare are timpul ocupat, iar cand nu facem nimic, tot facem ceva... de exemplu jucam Catan in doi. Credeam ca o sa fie super plictisitor, dar de fapt chiar ne distram si ne pune bucatica strategica a mintii la contributie!


Am cumparat Catan - Pirati si Exploratori si sa stiti ca nu fac reclama, dar e chiar tare. Instructiunile te trec prin 7 scenarii, de la cel mai simplu la cel mai complicat. Se adauga noi componente in fiecare scenariu, e chiar tare o data ce-i prinzi gustul.


Dar ce am facut cu adevarat nou in perioada asta - pe jumatate. Am facut un video pe care l-am si urcat pe Youtube! Specific... pentru ca am mai facut video-uri cu gandul asta si in cele din urma am renuntat sa le mai urc.


Multi prieteni mi-au spus sa ma apuc sa fac treaba asta, dar raspunsul meu a fost mereu acelasi"Pai si despre ce sa le vorbesc oamenilor?" Uite, ca statul timp indelungat in casa, te face sa gasesti raspunsuri :))


Si de ce pe jumatate nou? Pentru ca... l-am lasat pe Stefan sa ma tunda! Dar este deja a 3-a oara! Uite, voi pentru ca cititi articolul asta, stiti inside-ul asta, cei care doar se uita la video habar n-au!


Tunsoare acasa bob lung / medium haircut


A fost o data ca niciodata Roberta cu parul lung, chiar foarte lung si apoi a aparut o Roberta care a spus "Gata, sa fie drept si scurt!" si asa s-a si intamplat! Hahaha. Prima data mi-a tuns cam 10 cm din el... dupa 2 saptamani, am vrut putin mai scurt! A aratat genial, ii iese mereu un bob lung.


Dupa cateva luni, mi-a crescut super rapid parul - asta inseamna ca "are mana buna", asa stiu ca se zice, nu?


Data fiind situatia asta in care stam cu totii in casa, si dorinta de altceva, nu doar ca m-a tuns, dar am si filmat tot procesul de data asta! Daca cineva nu ma crede ca el e bun la toate si ca pe lista a adaugat si "personal hairstylist", acum am dovada! hahaha.


M-a ajutat si cu balayage-ul prin vara. Eu ce va zic?!


Si iata-l, primul vlog dintr-o succesiune de mai multe.

Eram entuziasmata si afara era cald si soare. Si urma sa imi tund parul. Se explica.


Si inca o noutate? M-am decis sa adaug si o categorie noua pe blog, pe langa #travel care momentan e in stand by - nu, haide sa nu vorbim despre asta - si #retete de mancare, super gustoase! Sunt putine momentan, dar am timp acum, nu? :D


Vizionare placuta - nu merg comentariile pentru video, dar un subscribe si like sunt super apreciate!


Si hai sa ne vedem si pe Instagram, pentru cele mai multe poze si story-uri aici: Goingplacesnanana


Tunsoare acasa bob lung balayage

Pisica noastra sforaie.

Va pup si #staysafe

You Might Also Like:
bottom of page